Nelena back on?



Tja, man vet ju aldrig?
Jag brukar gilla Nick med Miley mer men hellre Selena än Courtney säger jag ju bara. Selena verkar ju så snäll! Hoppas jag kan få träffa henne eller se konstert med henne nån dag.

Enligt ryktet så träffades Nick & Selena i Dallas, Texas där de båda firar jul.

(Bild från OceanUp)

Jonasfans vs. Bieberfans

Det är alltid stora bråk på twitter mellan Jonas Brothers-fans & Justin Bieber-fans.
Jag hatar inte Justin Bieber överhuvudtaget men hans fans är så patetiska.
Dem kopierar alltid vad vi gör och påstår att JB = Justin Bieber  - även om JB menat med Jonas Brothers sen 2006.

Och vi äger dem hela tiden.
Vi är fler, vi är bättre och vi är starkare.(och smartare)


GLÄDJESKUTT

Ja! Fick just veta att Lisa tänker på att gå LBS I Halmstad! Och samma linje som jag vill också! :D
Fasen, vad perfect this is.


Fanfiction

Jag skriver just på del 31 av min & Lisas fanfict-story. :)
(Som går att hitta HÄR)

Blir en väldig vändning i historien här...

Hm...

Fast jag måste prata med Lisa. Nu. (loggainpåmsnminkäratack).

Hm.

Free Fallin'



Free Fallin' (Tom Petty)
Cover av Jonas Brothers
"Jonas Brothers & Friends Show"
The Ryman Auditorium, Nashville
4 Januari - 09.

Nittionio

99 saker du kanske inte visste om mig.

1. Mitt namn? - Lena Emilia Isabell Lindgren
2. ålder? - 15(och ett halvt)
3. Vart bor du? - Fegen, två mil från Ullared.
4. Syskon? - Storasyster Alexandra, lillebror Victor och lillasyster Miranda.
5. Husdjur? - Jag själv: En kanin och ett marsvin(typ) - Familjen: 2 cocker spaniel-hundar och fiskar i 3 akvarium.
6. Färg på ditt hus? - Beige och vinrött.
7. När är du född? -  26 Juli 1994 (8.35 :D)
8. Klass? - 9A1
9. Vilken är din favvo färg?-  Typ lila, orange och vit.
10. har du  något jobb? - Njaaa. Keman räknas nog inte.
11. När ska du sova ikväll? - När jag blir trött.
12. Mitt största intresse? - Foto & att skriva :)
13. Duschat idag? - Nej, men ska.
14. Kramat någon idag? - Ja.
15. Pussat någon idag? - Nej.
16. Vad har du ätit? - Panpizza.
17. Dagens klädsel? - H&M-jeans, trosor, bh och en t-shirt.
19. Dagens sötnos? - Min lillasyster.
20. Dagens roligaste? Hm.. jag själv? HAHA.
21. Har du många vänner? - Tillräckligt för mig iallafall.
22. Vad ska du göra idag? - Kanske kommer Julia hit snart. Eller inte, som vanligt.
23. Vem kramade du senast? - Milo! :D (min hund.)
24. Hur många vill du ha sex med? - HAHA
25. Hur många har varit otrogna med dig? - nobody.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nope.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Julia.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -  Elin "The Troll" Wallin: "De e lugnt :p vi ses ju snart ändå :p <3"

FAVORIT:


31. Film? - Svårt... Charlie's Änglar, Twilight, Wild Child, Another Cinderella Story, Rush Hour.... typ.
32. Låt? - MÅNGA. Men för tillfället: Boys Like Girls feat. Taylor Swift - Two Is Better Then One.
33. Mat? - Mmm. TACOS!
34. Dryck? - Cola.
37. Stad? -  Halmstad eller Göteborg.
38. Land? - Hmm... Sverige/Frankrike(landskapet tänker jag på då, för de flesta människor där är hemska) och kanske lite USA. Men jag gillar inte alls deras politik.
39. Ämne i skolan? - Engelska/Franska/Bild. typ.
40. År? - Förhoppningsvis 2010.

SENASTE:


41. Personen du tänkte på? - Joe Jonas , faktiskt :O (såg nyss en bild på han, kan vara därför).
42. Personen du kysste? -  Secret... Elin vet, iaf.
43. Gången du spydde? - Eh... minns inte.
44. Gången du grät? - På Julafton.
45. Pizzan du åt? - VESUVIO.
46. Gången du var i göteborg? - Två-tre månader sen kanske... Ikea då haha.
47. Gången du var i stockholm? - Några år sen.
48. Gången du var full? - Haha. jo visst. Not gonna tell ya.
49. Gången du var hög? - HAHA
50. Personen som såg dig gråta? - Pappa.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Vitt.
52. Hund eller katt? - Hund.
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - Beror på tillfälle...
54. Tv-spel eller datorspel? - Data
55. Singel eller upptagen? - Beror på vem man är ihop med...
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - NADA.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Haha, ragga ^^
59. Big brother eller paradise hotel? - Neither.
60. Svart hår eller blont? - Eh, brunt?

61. Blåa ögon eller bruna? - BRUNA <
62. Choklad eller lakrits? -  Choklad
.
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt

65. Coca cola eller fanta? - Cola

66. Pizza eller kebab? - Pizza.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - Båda.
69. Leva eller dö? - LEVA! :D

ANTAL:


70. Personer du älskar? - Ugh, ska man räkna det? :S
71. Personer du hatar? -  Hemligt.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Säger som på nr 70.
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - HAHA.
74. Glassar du ätit på en dag? - Hm.. ingen aning.
75. Antal festivaler du ska på/har varit på iår?- 1.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Haha, jag kan ju berätta om en gång iaf. När jag tog Ryggmärgstest, när jag var 9. Man får en medicin innan som gör att man inte kommer ihåg det. Typ ett stort svart hål mellan att sköterskan ger mig sprutan med medicinen i armen och att vi sitter i väntrummet och mamma köper mig en läsk.
77. Piercingar har du? - ZERO.
78. Personer du saknar just nu? - Alldeles för många.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - .......... För mycket, säger jag bara.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - JOE JONAS :D haha.
81. Ska du träffa imorgon? - Eh... Julia igen kanske?
82. Sjöng du senast för? - Min hund.
83. Hade du senast en msnkonversation med - Julia...
84. Spelade du tv-spel med senast? - Victor.
85. Vill du ta med på en resa nu? - ALLA JAG ÄLSKAR.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Eh... ingen för tillfället faktiskt. Idol-Erik kanske.
87. Förtjänar att dö? - OVAN haha nä skoja bara. Jag tycker min lillasyrras "obsession" av han ska dö.
89. Vill du sova brevid inatt? - samma som 80.

VAD:
90. Gör dig glad? - Familj, vänner, musik, att jag lever osv osv.
91. Gör dig ledsen? - Krig, att bli sårad... med mera.
92. Vad vill du helst göra nu? - Prata med Lisalisa :)
93. Önskar du att du slapp göra? - Lukta illa.
94. Vill du ha nu? - hehe. Mr Joseph Adam Jonas :)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - HAHA ovan? Nä men, eh. .. Miles To Go(Miley Cyrus självbiografi.)
96. Längtar du till? - 2010!
97. Tycker du om dina betyg? - Jadå :)
98. Ångrar du i ditt liv? - Man lär sig av sina misstag.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Eh... att jag föddes?

Ashton konstaterar


Run like you do

"Sometimes the only way to win is to die trying." - Joe Jonas


2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yessss...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha, vi skapade en ny tradition och skrev i en bok men jag minns inte alla.. fast jag tror jag höll nån... Att snacka mindre skit tror jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hahah nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Njaaa, min farfars mamma.
5. Vilka länder besökte du? Danmark, räknas det? Skulle åkt till Paris men blev aldrig av... Fast Öland åkte jag till! :) Det är ju inte samma landmassa iaf ^^
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja. En bra pojkvän. Och mindre död tack.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Min födelsedagsfest, 25/6(Michael Jackson's död) och Liseberg dagen efter.. och typ lite till.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag fick över 500 subscribers på youtube! :)
9. Största misstaget? Vill inte berätta.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jaoo.. lite migrän hit och dit kanske och sånt där smått. MEN INGEN BACONFEBER! :D
11. Bästa köpet? Nytt objektiv, jb-bok, och typ massa annat.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, i think.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja. JOE DUMPADE CAMILLA! Hahah, nämen asså skämt åsido.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
I Gotta Feeling - Black Eyed Peas
Free Fallin - Jonas Brothers eller John Mayer
This is it - Michael Jackson
Before The Storm - Nick Jonas & Miley Cyrus
Hurtful - Erik Hassle
Party in the USA - Miley Cyrus
3 - Britney Spears
Let it be - The Beatles
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? kanske aningen mer sorgsen efter alla stora stjärnor som dött.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Haft roligare kanske...
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Orkar inte rada upp det.
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen.
19. Blev du kär i år? ja.
20. Favoritprogram på TV? Criminal Minds, CSI Miami, JONAS, Hannah Montana(lmfao ja), typ... eh. Lie to me, Grey's Anatomy.
21. Bästa boken du läste i år? Hm... Så Länge Vi Båda Andas av Stephenie Meyer och... Hp-serien ofc ^^
22. Största musikaliska upptäckten? Boys Like Girls & Savannah Outen.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar? haha.
25. Något du önskade dig men inte fick? Oja.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Eh, vaknade i husvagnen i Borgholm, på Öland, fick 1000 kr av mamma & pappa, åkte gocart och... så typ.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? YES, om Jonas Brothers kom hit och om vissa saker inte hänt och om Rix FM festival i Hlmstd inte försvunnit :/
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Bättre än 2008? haha.
29. Vad fick dig att må bra? Familj, vänner, musik, kärlek. typ.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, vem som helst som känner mig vet. J-O-E J-O-N-A-S stavas svaret.
31. Vem saknade du? Alldeles för många!
32. De bästa nya människorna du träffade? Hm... typ flera underbara från svenska Jonas Brothers-forumet och så :)

RSS 2.0