Jimmy Buffet

"We are the people our parents warned us about." - Jimmy Buffet

Tusch

Alright, det här är egentligen bara en liten hobby. Men här har ni vad jag gjort på sistone:


Clown.


"General Spain".


Ehh.... väldigt, väldigt random. Jag visade för pappa och han sade att han också ville vara med, så det är han där ute i hörnet.


Min version av Sherlock Holmes... Typ.


Taylor Swift, som vann 4 Grammys häromsistens :)

Fireflies & Before The Storm





Nick Jonas & The Administration
"Fireflies" (Owl City-cover) och "Before the Storm".
House of Blues, Dallas, Texas
3 Januari 2010.

Ronnie Shakes

"I like life. It's something to do." - Ronnie Shakes

Kings of Leon



Liten shoppingresa till Gekås idag resulterade i en sjukt snygg Kings of Leon-tshirt(ovan), lite underkläder, en "Burberry"-scarf(kopa, alltså), ny bikini(för Rhodos i April), ett set nya tuschpennor och lite annat smått och gott. :)

"Jag gillar snö!"








Mina hundar gillar snö, som ni nog kan se...

I don't know why you say goodbye, I SAY HELLO!

Okej.
Hej.
Ja.
Nu har jag bestämt mig för att ge bloggandet en chans igen. På denna bloggen.
Men ny header.

Det kommer bli mycket foto, teckningar, musik, Jonas Brothers, citat med mera.

RSS 2.0